Ես կարողանում եմ․ մեդիահմտությունների ներկայացում

Իմ ձեռքբերած մեդիահմտությունները՝

Կարողանում եմ՝

  • աշխատել և առաջադրանքներ կազմել word-ով՝

Առաջադրքներ wordներբնեռ

  • աշխատել geogebra մաթեմատիկական ծրագրով
  • Learningapps-ով կազմել խաղեր`

Իմ կազմած խաղը

Նշված աշխատանքները ավատելուց հետո, նշիր թե որքան ժամանակում աշխատանքը ավարտեցիր:

  • 2-րդ կանգառ. Ստեղծագործական աշխատանք։

    Տարվա ընթացքում  մաթեմատիկա առարկայից  իմ ամենասիրելի աշխատանքը Առեղծվածային մաթեմատիկան է: (օրինակ` բանավոր հաշվարկ, գործնական աշխատանք, ֆլեշմոբյան խնդիրների բանավոր քննարկում): Մանրամասները՝ իմ պատրաստած տեսանյութում  ( կամ ռադիոնյութում):
  • 3-րդ կանգառ: Չափումներ. մակերեսի և պարագծի հաշվում

    Չափերիզի միջոցով  չափել եմ  քառակուսաձև սալիկի կողմը` 39 սմ:

    Սալիկի մակերեսը` 39×39=1521 է:
    Սալիկի   պարագիծը` 39×4=156 է:  

    Ուղղանկյան տեսք ունեցող առարկաներից ընտրել եմ սեղանը:
    Չափերիզի միջոցով  չափել եմ  լայնությունը`60 սմ, երկարությունը`120սմ:
    Մակերեսը` 60×120=7200                  
    պարագիծը` 60×2+120×2=360
  •  Արդյունքները տեսաֆիլմի կամ ֆոտոշարի հետ միասին   տեղադրել եմ  «Ելք ստուգատես» բաժնում։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *