Ապրիլի հաշվետվություն մաթեմատիկաից

  • Բլոգումդ ունե՞ս մաթեմատիկա բաժին։
    Այո
  • Պարտաճանաչ կատարե՞լ և բլոգիդ մաթեմատիկա բաժնում տեղադրե՞լ ես մաթեմատիկայի բոլոր առաջադրանքներն ու նախագծերը։ Տեղադրիր բլոգիդ մաթեմատիկա բաժնի հղումը։ Այո
  • Մասնակցե՞լ ես «Մոգականը մաթեմատիկայում/Մաթեմատիկական հնարքներ և մոգական քառակուսիներ» նախագծին։ Տեղադրիր նախագծի արդյունքի հղումը։
    Այո
  • Լրացրու բացթողումներդ:
    Ես պարտաճանաչ կատարել եմ, և չունեմ բացթողումներ։
  • Կատարե՞լ ես մաթեմատիկայի ինքնաստուգումը։ Տեղադրիր արդյունքի հղումը։
    Այո
  • Մասնակցե՞լ ես ապրիլ ամսվա մաթեմատիկական  ֆլեշմոբին։
    1 մակարդակ, 2 մակարդակ
  • Սովորաբար մաթեմատիկայի ֆլեշմոբի ո՞ր մակարդակներն ես կատարում։
    Ես կատարում եմ համ 1-ին համ 2-րդ մակարդակը։
  • Ո՞ւմ հետ ես հիմնականում քննարկում ֆլեշմոբիդ առաջադրանքները։
    Քնարկում ենք դասարանում ընկեր Գրետայի հետ։
  • Գնահատիր ապրիլ ամսվա քո աշխատանքը՝ 1-10 միավորյաին համակարգով:
    Ես ինձ գնահատում եմ 10/10։
  • Կատարո՞ւմ ես լրացուցիչ մաթեմատիկական աշխատանքներ:
    Այո
  • Ի՞նչ կավելացնես հաշվետվությանդ:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *